Marillion - Allemaal een in Nederland 2018 (2018)

Alternatieve titel: Philharmonie Haarlem Netherlands - 27th June 2018

5. Beyond You (8:09)
  6. The Leavers (20:03)
  7. Wave (1:27)
  8. Mad (1:39)
  9. Afraid of Sunlight (7:40)
  10. The Great Escape (7:26)
  11. The Release (5:15)
  12. Easter (7:59)
  13. This Strange Engine (17:17)
avatar van crosskip
Oh jee, gaan we nu ook alle tour-downloads toevoegen? Dan zijn we nog even bezig zeg.

avatar van Brunniepoo
Ík ga ze zeker niet allemaal toevoegen, alleen degene die ik zelf heb en waar ik dus een stem aan kwijt wil. Maar ik houd verder niemand tegen...

Brunniepoo schreef:

Haha, het moet ook wel leuk blijven allemaal.

Ik ga maar eens achter die van Eindhoven aan. Helaas geen Beyond You of Out Of This World bij dat optreden, maar Real Tears klonk ook erg gaaf!

avatar van Slowgaze
Wat een Guus Meeuwis-titel.

jakkepoes
Vreselijk inderdaad. De inhoud vergoedt veel denk ik.

avatar van crosskip
Ze verkochten er nog shirts van ook (Nog beschikbaar voor de liefhebber!). Ben al geen fan van bandshirts, maar met zo'n titel houdt het al helemaal op.

bas1966
KOMKOMMERCIEEL

avatar van c-moon
Erhm.
Is dit écht de titel????

Grapje zeker?

avatar van crosskip
Omdat jullie het allemaal zo kunnen waarderen, heb ik nog een album met dezelfde titel toegevoegd!

Deze band brengt tenminste nog regelmatig iets uit. Zouden meer bands moeten doen. Je kan zelf kiezen of je iets koopt of niet.. klinkt iig als een klok!

avatar van Clownvis
Titel is inderdaad ook niet mijn smaak, kon zomaar van de Toppers zijn. Maar als de kwaliteit van dit live optreden van dezelfde kwaliteit is van het concert in Haarlem dan teken ik ervoor.

avatar van Clownvis
Ah, dit is het concert van Haarlem, verwarrend zo met dezelfde hoes

avatar van vigil
Het is een lullige vertaling van de subtitel van het RAH concert, All One Tonight.

Maar zo'n giller is het nou toch ook niet?

Hele foute Postcodeloterij achtige hoes.

avatar van trebremmit
Berichten verplaatst naar Marillion

avatar van GrafGantz
vigil schreef:

Niet?

avatar van jellecomicgek72
deric raven schreef:
Hele foute Postcodeloterij achtige hoes.

avatar van Johnny Marr
vigil schreef:

Maar zo'n giller is het nou toch ook niet?

Toch wel een vrij grote giller hoor. Ik lig nog steeds in een deuk

avatar van Clownvis
Uiteindelijk vandaag ook aangeschaft. Geluid vind ik nog heel behoorlijk en het concert was fantastisch, daarom 5 sterren.