Abscess - Horrorhammer (2007)

1 stem

Label: Peaceville

1. Drink the Filth (2:39)
  2. New Diseases (1:57)
  3. Poison Messiah (4:11)
  4. Another Private Hell (1:12)
  5. Exterminate (2:56)
  6. When Witches Burn (3:19)
  7. Four Grey Walls (2:14)
  8. Beneath a Blood Red Sun (3:46)
  9. Horrorhammer (2:44)
  10. Hellhole (2:37)
  11. March of the Plague (4:45)
  12. The Eternal Pyre (2:26)
bennerd
Heerlijk smerige rollende death metal, gemaakt voor en door mensen die tijdens het verorberen van een dode rat graag een muziekje door hun krakende en piepende boxen horen schallen. Bandleider in kwestie is trouwens Chris Reifert, de man achter het legendarische Autopsy en tevens te horen als drummer op het album Scream Bloody Gore van (natuurlijk) Death.

Veel zal ik dit niet opleggen, maar af en toe mag dit wel eens langs de shuffle komen.

avatar van B.Robertson
Nee, niet iets om veel te draaien. De albums van Abscess laten onderling moeilijk onderscheid maken, zo komt het zo onderhand op me over. Het instrumentale titelnummer springt er nog wel uit. Voor een zacht prijsje bij King Kong gekocht, maar niet echt het betere werk van Reifert en consorten.