Jeff Goldblum & The Mildred Snitzer Orchestra - The Capitol Studios Sessions (2018)

Jazz
Label: Decca

1. Cantaloupe Island (5:42)
  2. Don't Mess with Mister T (4:34)

met Till Brönner

3. My Baby Just Cares for Me (5:14)

met Till Brönner

4. Straighten Up and Fly Right (3:13)

met Imelda May en Till Brönner

5. Jeff Introduces Sarah Silverman (3:01)

met Sarah Silverman

6. Me and My Shadow (4:08)

met Sarah Silverman en Till Brönner

7. Nostalgia in Times Square (4:48)
  8. It Never Entered My Mind (6:04)

met Till Brönner

9. Gee Baby (Ain't I Good to You) (3:10)
  10. I Wish I Knew (How It Would Feel to Be Free) (3:58)
  11. This Bitter Earth (4:18)

met Imelda May en Till Brönner

12. Come On-A-My House (3:02)

13. Caravan (5:03)

14. Good Nights (1:05)
avatar van esteban
Jeff Goldblum? Als zanger van dergelijke songs? Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Alvast benieuwd.

esteban schreef:

Jeff Goldblum & The Mildred Snitzer Orchestra - Cantaloupe Island (Live)e) - YouTube

avatar van esteban
Goldblum voornamelijk als muzikant dus. Had ondertussen Spotify al aangezet. Muziek die ik sowieso zeer kan waarderen wanneer goed uitgevoerd, dit zal ik regelmatig opzetten. Wat heeft die Haley Reinhart (ken haar niet) een mooi passende stem voor dit genre.

Jeff Goldblum & The Mildred Snitzer Orchestra feat. Haley Reinhart - My Baby Just Cares... - YouTube

Op de CD ook Sarah Silverman, wat een heel pak minder aangenaam klinkt.

avatar van Kos
Kos
Haha, wow.

avatar van Slowgaze
Geen gastoptreden van Megan Mullally?

Ik mis een bewerking van U2 - The Fly. ?

avatar van djfritzen
Nog niet helemaal beluisterd maar klinkt tot nu toe erg goed. Jeff heeft hier wel veel plezier in en dat hoor je dan ook terug. De hoes die hier nu staat afgebeeld is van de cd. Het vinyl heeft een hele andere hoes, helaas moet ik wel zeggen. Jeff in deze outfit met de blauwe achtergrond is zo veel meer passend voor dit genre en knalt er gewoon uit. Een mooie eyecatcher zou dat als hoes kunnen zijn.

avatar van judgepaddy
Even op de update. Lijkt mij wel grappig.
Is hij als jazz muzikant serieus te nemen of is dit meer een gimmick?

avatar van djfritzen
Vinyl inmiddels in huis. Dubbelaar op 45 toeren en klinkt als een klok. Kant 4 kan mij niet zo bekoren. Leuk en laat de 3,5 voor nu staan.