Noname - Room 25 (2018)

10. With You
  11. No Name

met Yaw en Adam Ness

avatar van Mastroianni
Helaas weinig belangstelling hier. Maar dit is een mooie plaat!

avatar van Jessensei
Een nummer als 'Dont forget about me' grijpt me meteen naar de strot. Tranen met tuiten, zo mooi!

avatar van Don Cappuccino
Deze plaat mag inderdaad echt wel wat meer publiciteit krijgen. Erg sterke R&B/jazzy rapplaat met veel persoonlijkheid in de raps/zang. Ben vooral zeer te spreken over de interactie tussen de drums en de timing van de raps, dat zit ontzettend goed in elkaar.

avatar van Minneapolis
Voor zover niet al bekend, is dit wellicht ook een interessante 2018 release voor de liefhebbers van dit album: Avantdale Bowling Club

avatar van Marciano Coffie
Ik ben very blij met dit album. Soulful en Noname heeft een mooie stem alsof ze onderdeel van de productions is. Part Of Me en Self zijn briljante tracks. Don't Forget About Me miste echt een welbekende soulzanger: D'ANGELOOOOO.