John Waite - No Brakes (1984)

Label: EMI

1. Saturday Night (2:46)
  2. Missing You (4:29)
  3. Dark Side of the Sun (3:59)
  4. Restless Heart (4:30)
  5. Tears (3:58)
  6. Euroshima (5:08)
  7. Shake It Up / Dreamtime (5:10)
  8. For Your Love (3:41)
  9. Love Collision (3:55)
Empyrium
Redelijk album van John Waite, met oa de hit Missing You en de Peter Criss cover Tears (geschreven door Vinnie Vincent).

avatar van vielip
Prima album van topzanger John Waite! Iedereen kent uiteraard de mega hit 'Missing you'. Geweldig nummer maar wellicht ietsje te vaak gehoord. En heel eerlijk gezegd vind ik het nummer een beetje uit de toon vallen op dit album. Het grootste deel van de nummers is namelijk behoorlijk pittige hardrock. Zeker voor zijn doen dan. Euroshima vind ik een hoogtepunt, evenals Dark side of the sun.

Ozric Spacefolk
Ik heb het idee dat deze plaat omlag gestemd is, omdat niet iedereen deze muziekstijl waardeert.

Goede hardrock afgewisseld met mooie ballads. En Missing You is best mooi, gewoon.