Dominik Eulberg - Heimische Gefilde (2007)

Duitsland
Dance
Label: Traum

1. Begrüßung und Buntspecht (1:15)
  2. Afraid of Seeing Stars (6:52)
  3. Uhu (0:42)
  4. Adler (5:49)
  5. Rote Waldameise (0:47)
  6. Klangteppichverleger Wolle (4:49)
  7. Goldammer (1:07)
  8. Die Alpenstrandläufer von Spiekeroog (6:22)
  9. Feldgrille (0:32)
  10. Björn Borkenkäfer (5:22)
  11. Eistaucher (1:02)
  12. Der Hecht Im Karpfenteich (4:46)
  13. Gelbbauchunke (0:40)
  14. Die Rotbauchunken vom Tegernsee (5:48)
  15. Nachtigall (0:42)
  16. Gasthof "Zum Satten Bass" (6:51)
  17. Rauhhautfledermaus und Großer Abendsegler (1:01)
  18. Der Buchdrucker (7:16)
  19. Waldkauz (0:50)
  20. Harzer Roller (6:23)
  21. Stelldichein des Westerwälder Vogelchores (9:31)
Als hij een liveset doet wel, als hij een dj-set niet. Een paar eigen tracks en/of remixes zullen er vast langskomen, maar 100% eigen muziek doet geen enkele DJ in een dj-set.

avatar van VanDeGriend
Bericht over welk nummer wordt gespeeld in de link verplaatst naar Muziek > Algemeen > Help! ik zoek een nummer. Misschien daar wat meer kans?

avatar van OldRottenhat
Wat een vette plaat is dit zeg! Ik bevind mij op het moment midden in mijn eerste luisterbeurt en ik denk zomaar eens dat deze plaat op een welverdiende 4,5 gaat uitkomen! Erg tof ook die intermezzo's waarbij Dominik divers gevogelte laat horen en daarover gaat vertellen!

Deze boswachter komt hard!

avatar van perrospicados
Wat een gek om tussen de nummers door college te geven over de natuur . Lekkere plaat!