The Struts - Young & Dangerous (2018)

Label: Interscope

1. Body Talks (2:58)
  2. Primadonna Like Me (3:23)
  3. In Love with a Camera (3:22)
  4. Bulletproof Baby (3:13)
  5. Who am I? (3:16)
  6. People (3:28)
  7. Fire (Part 1) (4:12)
  8. Somebody New (3:57)
  9. Tatler Magazine (3:04)
  10. I Do It So Well (3:18)
  11. Freak Like You (3:17)
  12. Ashes (Part 2) (4:36)
  13. Body Talks (2:57)

met Kesha

avatar van Grecio
Lekker feestje hoor, valt niet tegen.

avatar van Grecio
Ik verander mijn mening van "Valt niet tegen" naar, best een geweldig album dit. Ik denk dat deze band de komende maanden nog behoorlijk gehyped zal worden. Queen invloeden alom, maar ook gewoon een heel erg eigen soort nummers. Eigenlijk zijn alle nummers op dit album stuk voor stuk erg sterk. Ook is er heel veel variatie te vinden op dit album. Vergelijk "Body Talks" bijv. met een "I Do It So Well" en dan weer met een Ashes (Part 2). 1 van de top albums van 2018 voor mij dit.

avatar van vielip
Ligt in het verlengde van het ook al niet misselijke debuut. Dit album klinkt alleen net iets beter uitgewerkt op de één of andere manier. Weet niet exact hoe ik het uit moet leggen. Naast blikvanger Spiller mag ook de naam van gitarist Adam Slack niet onvermeld blijven wat mij betreft. Strooit kwistig met heerlijke licks en riffs zonder het nummer uit het oog te verliezen. Staat eigenlijk geen enkel nummer op dit album die door de ondergrens zakt. En wat hierboven ook al terecht wordt opgemerkt; wat een variatie! Wat jammer dat deze band in Nederland niet echt potten weet te breken. Al verbaasd me dat ook weer niet want wat dat betreft is het vrij hopeloos in dit landje. Ze komen in augustus in Utrecht zag ik. Aangezien ik ze toch minimaal 1 keer live wil hebben gezien gaan we maar eens kaartjes kopen.