Kyuss - Green Machine (2018)

1 stem

Label: Warner Bros.

1. Green Machine (3:37)
  2. Space Cadet (7:02)
  3. Demon Cleaner (5:11)
  4. Gardenia (6:53)
  5. Supa Scoopa and Mighty Scoop (5:56)
  6. Hurricane (2:32)
  7. 50 Million Year Trip (Downside Up) (5:49)
  8. Thumb (4:41)
  9. Asteroid (4:48)
  10. One Inch Man (3:30)
  11. Son of a Bitch (6:03)
  12. Mondo Generator (6:15)
  13. Freedom Run (7:37)
  14. Conan Troutman (2:12)
  15. Black Widow (2:44)
  16. Big Bikes (5:01)
  17. Deadly Kiss (5:04)
  18. Flip the Phase (2:16)
  19. El Rodeo (5:29)
  20. Fatso Forgetso (8:31)
  21. Lick Doo (0:58)
  22. Love Has Passed Me By (3:12)
  23. Odyssey (4:27)
  24. Size Queen (3:46)
  25. Thong Song (3:47)
avatar van philtuper
Weet niet precies wat dit moet voorstellen. Ja, een verzamelaar natuurlijk maar beter koop je gewoon de 3 essentiële Kyuss albums. Wretch kun je dan een keertje aanschaffen als je perse meer van deze woestijngoden wil horen maar is in mijn ogen toch net ietsje minder essentieel.

avatar van trebremmit
Vage release, alleen digitaal te krijgen, lijkt me zonder toestemming van de band te zijn uitgebracht.

avatar van Johnny Marr
Muchas Gracias, de vorige verzamelaar van de band, was/is helaas niet zo compleet. Ook met veel liveversies enzo. Maar toch had ik liever nieuw werk gezien dan weeral een verzamelaar.

avatar van philtuper
Nieuw werk kunnen we zeker wel vergeten. En dan nog, of het dezelfde magie als die drie magistrale platen weet op te roepen? Lijkt me sterk. Beter zet ik een oudje op. Gaat nooit, nooit vervelen!
Bouthoes ook, deze verzamelaar. Superinspiratieloze non-Kyuss cover. Zal idd echt niet ondersteund worden door Homme, Garcia & co.