Nailed to Obscurity - Black Frost (2019)

Duitsland
Label: Nuclear Blast

1. Black Frost (7:40)
  2. Tears of the Eyeless (5:02)
  3. The Aberrant Host (7:19)
  4. Feardom (5:32)
  5. Cipher (8:12)
  6. Resonance (5:07)
  7. Road to Perdition (7:56)
  8. Abyss... [2019 Version] (6:42)
  9. Autumn Memories [2019 Version] (7:31)
  10. Fallen Leaves [2019 Version] (3:15)
avatar van gigage
De heren staan morgen met Soilwork en Amorphis in Doornroosje. Duitse Opeth like death prog.

avatar van gigage
Ik kan er maar weinig richting in ontdekken en het doet me niet veel. No score

avatar van Ayreonfreak
Je hebt van die grunters die je wat moeilijk kan verteren en de zanger van Nailed To Obscurity is daar een van. Verschrikkelijk vind ik hem, hoewel zijn cleane vocals best te behappen zijn. Verder moet dit onder de noemer doom metal gelabeld worden, maar kan ik dat maar moeilijk in die hoek plaatsen. Wel fraaie gitaarsolo's en een productie die mij aanstaat. Ik denk dat dit niet heel veel gaat stijgen in mijn score, maar ben daar niet zeker van. De vraag is; gun ik deze plaat genoeg draaibeurten om nog door te stoten naar een hogere score?