TOY - Happy In The Hollow (2019)

geen stemmen

Label: Tough Love

1. Sequence One (4:16)
  2. Mistake a Stranger (4:23)
  3. Energy (4:07)
  4. Last Warmth of the Day (4:59)
  5. The Willo (7:08)
  6. Jolt Awake (4:06)
  7. Mechanism (3:19)
  8. Strangulation Day (3:44)
  9. You Make Me Forget Myself (5:05)
  10. Charlie's House (2:29)
  11. Move Through the Dark (4:02)
  • vanaf vrijdag 25 januari te koop
avatar van E-Clect-Eddy
De singles Sequence One en You Make Me Forget Myself zijn lekker dromerig en een fijn retro-geluid wat ik ook wel associeer met Kurt Vile.

avatar van VladTheImpaler
Bij TOY heb ik steeds het gevoel dat elk nummer minimaal 6/7 minuten moet duren voordat het boeiend is. Alle pogingen tot kortere nummers pakken gewoon niet goed uit voor mijn gevoel. Dit geldt voor de nieuwe single Mechanism ook, terwijl als je het luistert vraag je je af waarom het nummer niet langer gerekt is, want daar lijkt het wel voor gemaakt. Ik ben dus vooral heel benieuwd naar The Willo.