Andreya Triana - Life in Colour (2019)

Soul
Label: Hi-Tea

1. WOMAN (3:07)
  2. I Give You My Heart (3:02)
  3. Broke (2:38)
  4. Freedom (2:35)
  5. How Deep My Love Goes (3:56)
  6. Do That for You (3:23)
  7. Beautiful People (2:29)
  8. Dance the Pain Away (2:39)
  9. Something Real (2:48)
  10. I'm Already Home (3:52)
  11. It's Gonna Be Alright (3:21)
Zin in

Hoorde Beautiful People langskomen in Fifa 19

avatar van -marco-
WOMAN en Broke zijn ook fijne tracks.
Album komt bijna uit, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

avatar van Silky & Smooth
Weer één producer?

avatar van vinylbeleving
Wat leuk, Fajah Lourens op de cover.

avatar van Poles Apart
"Lost Where I Belong" was een uitmuntend en veelbelovend debuut. Benieuwd waar ze nu mee op de proppen is gekomen.

avatar van Silky & Smooth
vinylbeleving schreef:
Wat leuk, Fajah Lourens op de cover.

Ik heb Fajah wel eens leuker op de cover gezien ?

Weer uitgesteld. Nu is de release 24 mei

avatar van Minneapolis
-marco- schreef:
Weer uitgesteld. Nu is de release 24 mei

Bedankt voor die update. Ik snapte al niet waarom ik niets meer dan Woman (geen verkeerd nummer) kon vinden.

avatar van Minneapolis
Vrijdag dan. Van de samples word ik niet enthousiast. Ook een erg kort plaatje.

avatar van Poles Apart
De samples nog niet gehoord. De korte speelduur vind ik persoonlijk juist fijn. Ik houd wel van albums onder de 40 minuten. We zullen zien.

avatar van FlyLo
Wat een saai melig gedoe

avatar van Reijersen
Andreya Triana is een topper. Tenminste als ik haar eerste twee platen volg. Dit album valt me toch wat tegen moet ik zeggen:
- Woman - hitgevoelige vrolijke eerste single. Aanstekelijk en frivool. Blijft geheid in je hoofd zitten.
- I give you my heart - emotioneel gezongen nummer met veel herhaling van de titel.
- Broke - vrij standaard rnb pop nummer. Het is dat Andreya het zingt met haar mooie stem
- Freedom - ritmisch fijne song met de nodige gospel invloed. Zit er wel lekker in
- How deep my love goes - volgens hitconcept opgebouwd popnummer met soul/rnb invloeden. Geen verrassing.
- Do that for you - kan het bekende riedeltje even niet plaatsen. Van een andere bekend nummer.
- Beautiful people - opgevoerd popliedje. Weinig inhoudelijke, weinig gelaagd
- Dance the pain away - gaat gewoon rechtdoor verder. Wederom wat simpel, aardig meer ook niet
- Something real - zit energie in het refrein, dat helpt wel
- Im already home - totaal onopvallend nummer. Valt me tegen
- Its gonna be alright - wat aangedikte ballad