Andreya Triana - Life in Colour (2019)

Soul
Label: Hi-Tea

1. WOMAN (3:07)
  2. I Give You My Heart (3:02)
  3. Broke (2:38)
  4. Freedom (2:35)
  5. How Deep My Love Goes (3:56)
  6. Do That for You (3:23)
  7. Beautiful People (2:29)
  8. Dance the Pain Away (2:39)
  9. Something Real (2:48)
  10. I'm Already Home (3:52)
  11. It's Gonna Be Alright (3:21)
avatar van Reijersen
Andreya Triana is een topper. Tenminste als ik haar eerste twee platen volg. Dit album valt me toch wat tegen moet ik zeggen:
- Woman - hitgevoelige vrolijke eerste single. Aanstekelijk en frivool. Blijft geheid in je hoofd zitten.
- I give you my heart - emotioneel gezongen nummer met veel herhaling van de titel.
- Broke - vrij standaard rnb pop nummer. Het is dat Andreya het zingt met haar mooie stem
- Freedom - ritmisch fijne song met de nodige gospel invloed. Zit er wel lekker in
- How deep my love goes - volgens hitconcept opgebouwd popnummer met soul/rnb invloeden. Geen verrassing.
- Do that for you - kan het bekende riedeltje even niet plaatsen. Van een andere bekend nummer.
- Beautiful people - opgevoerd popliedje. Weinig inhoudelijke, weinig gelaagd
- Dance the pain away - gaat gewoon rechtdoor verder. Wederom wat simpel, aardig meer ook niet
- Something real - zit energie in het refrein, dat helpt wel
- Im already home - totaal onopvallend nummer. Valt me tegen
- Its gonna be alright - wat aangedikte ballad