Magnum - Live at the Symphony Hall (2019)

Label: SPV

1. When We Were Younger (8:00)
  2. Sacred Blood 'Divine' Lies (6:28)
  3. Lost on the Road to Eternity (6:11)

met Tobias Sammet

4. Crazy Old Mothers (5:35)
  5. Without Love (6:14)
  6. Your Dreams Won't Die (5:42)
  7. Peaches and Cream (5:09)
  8. How Far Jerusalem (10:46)
  9. Les Morts Dansant (5:46)
  10. Show Me Your Hands (5:52)
  11. All England's Eyes (4:48)
  12. Vigilante (5:24)
  13. Don't Wake the Lion (Too Old to Die Young) (11:43)
  14. The Spirit (4:30)
  15. When the World Comes Down (6:11)

met Tobias Sammet

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Ach, onbewust doe je misschien nog iets beter je best als je een toer mag afsluiten in je thuisstad Birmingham, maar dit is een fijn optreden met een voorspelbare afwisseling tussen klassiekers en nieuwe nummers. Ik erken het vakmanschap en het speelplezier van de vijf heren hierop, toch vind ik zanger Bob Catley niet altijd even goed bij stem, soms wat schor, maar goed, Mr. Catley is ook al de 71 jaar voorbij, dus hij doet het best goed (met die eeuwige grijns van hem). How Far Jerusalem blijft voor mij hun beste nummer.

avatar van jailhouserocker1
Ik weet niet, Sir, of het persé te maken heeft met hun thuishaven. Volgens mij doen bands altijd extra hun best als er opnames gemaakt worden. Maar ik heb ze de afgelopen jaren vaak gezien en ben nog nooit teleurgesteld. Altijd een prima show van deze uitstekende band. Ook dit album is weer heerlijk. Goed geluid, heerlijk vol en heavy. Blijft een topband, ook al klinkt Bob wat meer schor. Las dat ze al bezig zijn met hun volgende album