Mariah Carey - Caution (2018)

R&B / Pop

6. Giving Me Life (6:08)

met Slick Rick en Blood Orange

7. One Mo' Gen (3:25)
  8. 8th Grade (4:48)
  9. Stay Long Love You (3:01)

met Gunna

10. Portrait (4:01)
  11. Runway * (3:41)
  12. Runway * (3:41)

met KOHH

avatar van Angelo
Ik moet eerlijk toegeven dat ik "With You" best een fijn nummer vind; lekker downtempo sfeertje, vrij kaal geproduceerd en niet geforceerd gezongen. Goede track voor in de avonduren. De andere nummers die al te beluisteren zijn, "GTFO", "The Distance" en "A No No" overtuigen me niet en zijn dertien in een dozijn.

avatar van NewYorkCityLight
Angelo schreef:

How 'bout you....

avatar van NewYorkCityLight
Goed album, lekker kort.

avatar van nlkink
Toepasselijke album titel.

Best wel een leuke album van Mariah

avatar van S1998
Onlangs is ook de Japanse bonustrack ‘Runway’ verschenen op de streamingsdiensten. Net als de rest van het album een heel lekker modern R&B-nummer, met een sample van Mariah’s eerdere hit ‘Butterfly’.

Jammer dat dit album best wel ondergewaardeerd en onbekend is voor het grotere publiek. Wat mij betreft is dit hele album pure perfectie. Doet zeker niet onder voor MC’s eerdere werk.

Op social media laat Mariah regelmatig doorschemeren met nieuwe muziek en projecten bezig te zijn. In de corona tijd heeft ze de fans regelmatig verwend met nummer waarin ze acapella zingt en de rust heeft haar goed gedaan (ook naar eigen zeggen). Kan niet wachten op nieuw materiaal!