Angels of Liberty - Angels of Liberty (2013)

Label: Gothic

1. Mars & Minerva (4:49)
  2. The Black Madonna (5:03)
  3. Weaving Spiders Come Not Here * (4:38)
  4. One Step Closer * (5:46)
  5. Take Back the Night (5:19)
  6. Xepera Xeperu (5:16)
  7. The Hermit (1:56)
  8. Monster in Me (5:02)
  9. Blood Thief (4:54)
  10. Shadows Comes from Light (3:46)
  11. Untitled * (4:38)

Jean-Maurice
Bedankt voor het toevoegen Frank.

Als je bedenkt dat dit volledig elektronische muziek is dus ook geen 'echte' gitaren dan is het geluid verbluffend goed. Hele goede band die qua vocals nog het dichtst bij The Sisters komt maar muzikaal wel een tandje sneller en meer dansbaar. Dit duo was veel belovend in de scene maar helaas is de oprichter en zanger Voe Saint-Clare vorig jaar overleden. Zijn geweldige muziek leeft gelukkig voort.

DjFrankie (moderator)
lijkt me ook een deric raven band

DjFrankie (moderator)
Lekkere plaat met vooral de up tempo nummers. Hierbij zie ik weer het witte oogpotloodje voor me wat ik vroeger had en mijn new wave schoenen. Deze band is een reis terug in de tijd

Jean-Maurice
Er komt een nieuwe compilatie van Angels Of Liberty als eerbetoon aan de in 2017 overleden zanger Voe Saint-Claire. De laatste single die ze in 2017 hebben uitgebracht heette 'Innana' en was tot nu toe alleen op YouTube gepubliceerd. Het verzamelalbum zal onder diezelfde titel verschijnen. Mooi gebaar!

Blz 2: [url=http://www.darkentries.be/nl/nieuws/?nid=5406]Nieuws

avatar van Alicia
Dat is zeker een mooi gebaar!