Satan Decapitated - Apocalyptic Chaos (2016)

geen stemmen

Braziliƫ
Uitgebracht in eigen beheer

1. The Beast 666' (1:11)
  2. The Reality of Hell (1:30)
  3. Irresistible Grace (1:17)
  4. The Fallen Is Swallowing (1:27)
  5. The Return of Christ (3:39)
  6. Holy Blood (1:10)
  7. The True Gospel (2:17)
  8. The Logos (1:25)
  9. Theology Color of Pink (2:08)
  10. Spiritual Battle (1:40)
  11. Apocalyptic Chaos (3:34)
  12. Holy Blood * (0:49)
  13. The Defeat of Samael * (1:10)
avatar van B.Robertson
Satan Decapitated speelt naar eigen zeggen noise/death metal experimental en Metal Archives deelt hen in bij grindcore/death metal. Onder het motto 'herken de grindcore' op Vision of God's Bandcamp aangeklikt; daar werd het album zo'n negen maanden na de eigen digitale release ondergebracht en Christian Metal Underground verzorgde een kleinschalige CD-uitgave. Als je het mij vraagt zijn bandnaam, titels en hoes hier het leukste. De muziek van Leandro 777 - guitars en Nathan 777 - vocals, programming heeft nog niet zo veel omhanden; aan deze EP gingen slechts twee singles vooraf. Veel intro's halen de vaart er wat uit en het klinkt of het in verscheidene takes is opgenomen. Dat ze maar lang mogen door oefenen voordat er weer iets nieuws uitgebracht wordt.