Indian Askin - Another Round (2019)

geen stemmen

Label: GuaranĂ­

1. Intro (1:10)
  2. Another Round (3:05)
  3. On and On (3:33)
  4. Keep It to Myself (3:48)
  5. I Know How to Party (3:44)
  6. Beat74 (3:44)
  7. I Feel Something (4:00)
  8. Wheels (3:12)
  9. For You (3:42)
  10. Gimme a Sign (3:42)
  11. Separation (3:35)
  12. Behave (3:56)
  13. Mr. Nick (3:55)
  • vanaf vrijdag 25 januari te koop
avatar van E-Clect-Eddy
Eentje waar ik naar uitkijk en nog iets meer naar een bijbehorend optreden.

Drie van de vier singles staan op dit album (On and On / I Know How to Party / I Feel Something) terwijl de vierde single Beat24 waarschijnlijk bewerkt is tot Beat74?

avatar van E-Clect-Eddy
De volgende dubbel-single is uitgebracht: Keep It to Myself met begeleidende video en non-album track NBJ als de 'b-kant'.

Als ze dit release tempo aanhouden dan is het complete album online te vinden voor de officiële release over ruim 2 maanden.

avatar van peterjames777
Daar is dan de eindelijk de aankondiging. Inmiddels ook vier singles maar ook vier nummers onlangs uitgebracht die dit album blijkbaar niet haalden. Wel erg jammer dat Looks Good en Burning Blue niet op dit album staan want die zijn fantastisch.
Januari wordt een top maand met, naast deze, ook nieuwe van De Staat, Balthazar en Deerhunter

Ben erg benieuwd naar dit schijfje. I Feel Something vind ik tot nu toe (van de vier singles) de beste.