UB40 - For the Many (2019)

1 stem

Reggae / Pop
Uitgebracht in eigen beheer

1. The Keeper (5:33)
  2. Broken Man (4:56)

met Kabaka Pyramid

3. Gravy Train (6:53)

met Slinger

4. I'm Alright Jack (5:54)

met Pablo Rider

5. Moonlight Lover (4:28)

met Gilly G

6. You Haven't Called (6:07)
  7. What Happened to UB40 (4:09)
  8. Bulldozer (4:19)
  9. Poor Fool (4:22)
  10. All We Do Is Cry (4:26)

met Hunterz

avatar van lennon
Tja... de karaoke UB40 die de echte naam mag dragen.

Niet dat Ali en co nog boeiende nieuwe muziek maken, Maar live is het met Ali én Astro toch echt een stuk vermakelijker.

Ik verwacht niet dat de 2 gebroeders Campbell nu nog een wereldschokkende plaat gaan maken,maar vind t wel dapper dat ze toch doorgaan ondanks dat t echt meer een tribute band lijkt.

avatar van Boermetkiespijn
Dit hadden ze voor mij niet hoeven doen. Ik weet ook vrijwel zeker dat ze dit niet voor mij hebben gedaan, maar toch.

avatar van nlkink
For The Many? For The Money!

nlkink schreef:
For The Many? For The Money!

En jij werkt voor niks?

avatar van nlkink
Nee hoor, maar ik sta wel zo in de wedstrijd dat ik sinds mijn 34e part timer ben (ben nu 60). Ben in stappen sinds 1999 van 38 naar 30 uren per week gegaan. Ik werk sinds mijn 58e (PAS-regeling) effectief 24 uren per week. Als ik voor het geld ging zou ik wel 36 of 40 uren werken.