Pensées Nocturnes - Grand Guignol Orchestra (2019)

Frankrijk
Uitgebracht in eigen beheer

1. Un Trop Plein D'rouge (1:23)
  2. Deux Bals Dans la Tête (5:11)
  3. Poil de Lune (6:20)
  4. L'Alpha Mal (5:43)
  5. L'Etrangorium (1:44)
  6. Les Valseuses (6:09)
  7. Gauloises Ou Gitanes? (4:28)
  8. Comptine à Boire (4:22)
  9. Anis Maudit (5:22)
  10. Triste Sade (6:59)
avatar van AOVV
Zo, dit heeft wel wat raakvlakken met Peste Noire, ook een eigenwijze vaudeville black metalband. De intro is niet bepaald geweldig, maar daarna barst de manie los. Dat vind ik wel fijn, dus er volgen zeker verdere beluisteringen.

avatar van Don Cappuccino
Peste Noire hoor ik hier ook zeker in, daarnaast ook Mr. Bungle en Diablo Swing Orchestra. Heerlijk krankzinnige en eigenzinnige experimentele blackmetal die als een circusact met een stevige duistere kronkel aan je wordt gepresenteerd. Morgen zal het Franse rariteitenkabinet voor het eerst Nederland aandoen (Little Devil, Tilburg) en ik zal daar getuige van zijn. Erg benieuwd naar!