Leon Vynehall - DJ-Kicks (2019)

geen stemmen

Electronic / Dance
Label: !K7

1. Leon Vynehall - Who Loved Before
  2. Kemikal - Genie
  3. Tomaga - Giant Bitmap
  4. De Fabriek - Loopy
  5. Haruomi Hosono - Rose & Beast (薔薇と野獣 )
  6. dgoHn - Force To
  15. RAC - Fushigi
  16. Primitive - Lapis Lazuli B2
  17. Crinan - Killimanjaro
  18. Ploy - Pressure
  19. Leon Vynehall - Ducee's Drawbar (DJ-Kicks)
  20. Pavilion - Happy Track
  26. Robert Haigh - Music for Piano
  • vanaf vrijdag 1 februari te koop
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Rond de release van Nothing Is Still cureerde Leon Vynehall een radioshow voor BBC Radio1, met muziek die hij veel luistert en/of hem inspireert. Het was een eclectische mix van IDM, abstracte muziek, jazz, disco, funk, house, techno, en drum & bass. Ik heb vandaag een paar van de plaatjes hierop zitten luisteren, en hij lijkt hier uit hetzelfde vaatje te tappen. Ik ben erg benieuwd hoe het geheel gaat klinken.

avatar van Poa
Poa

Oeh vet, ik ga luisteren. Deze man wordt qua mixjes over de jaren ook alleen maar beter, die RA podcast van laatst is ook weer zo'n dikke aanrader.

avatar van Gyzzz
Mooi dat hier een track van De Fabriek op staat