Lambchop - This (Is What I Wanted to Tell You) (2019)

Roots
Label: City Slang

1. The New Isn't So You Anymore (5:18)
  2. Crosswords, or What This Says About You (6:46)
  3. Everything for You (3:55)
  4. The Lasting Last of You (6:08)
  5. The Air Is Heavy and I Should Be Listening to You (7:40)
  6. The December-ish You (6:19)
  7. This Is What I Wanted to Tell You (6:45)
  8. Flower (2:38)

avatar van dix
dix
coldwarkids schreef:
Alweer?

avatar van Poles Apart
Word er zo onderhand krankjorem van. Vocoders, autotune... Ze zouden exclusief aan Cher verbonden moeten zijn.

Kijk er desalwelteplus naar uit, want het blijft Lambchop natuurlijk.

coldwarkids
Jaja nou weten we het wel..

avatar van Masimo
Enigszins off-topic: weet iemand of Lambchop live ook autotune/stemvervormer toepast?

avatar van Lura
coldwarkids schreef:

Lura schreef:

avatar van wexxel99
Wat een troep weer. Godver ik word zo chagrijnig van die Kurt.

avatar van tumkie
buiten de spuuglelijke hoes, autotune en vocoders op zoek naar een pluspunt op dit album

avatar van brt
brt
Wat jammer aan die vocoders en al die elektronica is, is dat het de liedjes zo eenvormig en vlak maakt. Dat warme organische geluid van hun eerdere albums zit daardoor wat verder verstopt. Het ís er nog wel, maar je moet er wat meer doorheen luisteren. Na 2 a 3 luisterbeurten vind ik dit album wel al wat beter te pruimen dan Flotus, maar het is wel doorbijten om tot de kern van de liedjes (en daarmee de teksten en emoties) door te dringen. Terwijl de man zo'n mooie stem heeft, zonde om die te verbergen.