Wu-Chronicles (1999)

Label: Wu-Tang

1. Genius, Ghostface Killah en Killah Priest - 4th Chamber (4:36)
  2. Raekwon, Ghostface Killah en Method Man - Wu-Gambinos (5:40)
  3. Method Man en The Notorious B.I.G. - The What (3:58)
  4. Genius, D'Angelo en Inspectah Deck - Cold World [RZA Mix] (4:28)
  5. RZA - Tragedy (3:48)
  6. Cocoa Brovaz en Raekwon - Black Trump (4:20)
  7. Tha Alkaholiks en Ol' Dirty Bastard - Hip Hop Drunkies (4:54)
  8. Heltah Skeltah en Method Man - Gunz 'N Onez (Iz U Wit Me) (4:18)
  9. Wu Syndicate - Latunza Hit (4:06)
  10. Killarmy en Sunz of Man - Wake Up (5:02)
  11. Shyheim, Madman, Rubbabandz en Raekwon - Young Godz (5:11)
  12. Mobb Deep, Ghostface Killah en Raekwon - Right Back at You (4:54)
  13. AZ & RZA - Whatever Happened (The Birth) (3:38)
  14. Inspectah Deck - Semi-Automatic: Full Rap Metal Jacket (4:02)
  15. Ras Kass en RZA - The End (4:20)
  16. Cappadonna, RZA en Ol' Dirty Bastard - '96 Recreation [Demo Version] (3:22)
eazyfan
zeer leuke en goede verzamel.

L2K
Alleen voor 4th Chamber verdient dit album al 5 sterren.

avatar van deagleking
waarom staat hier geen artiest bij?

avatar van Dielie
omdat het een verzamelaar is

avatar van MJ_DA_MAN
Gedeeltelijk, ook omdat er verschillende artiesten opstaan.

avatar van deagleking
maar dit album is toch gewoon uitgebracht door de wu-tang clan, ik bedoel op the W staan ook veel niet-wu rappers, die cd wordt toch ook aangegevwen als een cd van wu?

avatar van Dielie
tis eerder een compilatie van nummers van rappers met Wu-leden en omgekeerd ofzo

avatar van P.O.W.
4th Chamber, Wu Gambino's, Hiphop Drunkies, Gunz 'N Ones, Wake Up, Right Back at You....moet toch genoeg zeggen. 4,5*

avatar van kobe bryant fan
Raar dat dit album zo weing reacties heeft want dit verdiendt wel lof,ik wou eigenlijk Enter The Wu-Tang eerst luisteren.Maar met 4th Chamber en Cold World remix kon ik me niet bedwingen dit eerst te luisteren.Mijn stem volgt nog.Maar tot nu een 4.0*

avatar van Nr.4
Ben nooit zo van de verzamelaars, maar deze is gruwelijk. Kan ook haast niet missen als je de tracklist bekijkt, met vooral veel bekende tracks. Tof om 70 minuten rauwe hiphop zonder skippen te hebben.

avatar van Reint
Weet niet helemaal wat de geschiedenis van deze verzamelaar is. Het lijkt een combinatie van een of twee klassiekers, een paar gastverses van Wu-Tang rappers van die uiteenlopen in kwaliteit, een paar tracks van Wu-affiliates en twee demo's.

Absolute hoogtepunten zijn: Cold World [RZA Mix], Tragedy, Black Trump. Verder vind ik Latunza Hit Young Godz en '96 Recreation goede tracks, en zijn de laatste tracks echte aanraders voor wie RZA's keyboardproducties op Wu-Tang Forever waardeert.

avatar van ThingMan
Heb deze cd ook nog in de kast staan. Vond het wel een goede verzamelaar. Het geen waar ik mij stuk aan ergerde was de slechte kwaliteit waarmee het erop gezet was en ik heb er constant een ruis doorheen zitten alsof ik een slechte versterker heb staan.