Bløf - Live 2004 (2004)

Rock / Pop
Label: EMI

1. Bijna Waar Ik Zijn Moet (4:30)
  2. De Mooiste Verliezers (6:57)
  3. Dichterbij Dan Ooit (4:59)
  4. Omarm (4:20)
  5. Hart Tegen Hart (4:34)
  6. Twee Koude Handen (4:20)
  7. Mooie Dag (6:23)
  8. Onmogelijk Rood (4:54)
  9. Blauwe Ruis (5:01)
  10. Lieveling (3:55)
  11. Barcelona (5:08)
  12. Bougainville (2:52)
  13. Hier (5:01)
  14. Helder (7:00)
avatar van fivehouses
Dit is géén muziek DVD, want hij is ook als losse CD verschenen. Voor de volledigheid hoort hij er dus bij.

Wat betreft het concert, moet ik zeggen dat ik Bløf wel eens beter heb gezien. Helaas.

avatar van Reijersen
De aparte feeling die Blof bij hun concerten uitstraalt komt aardig over op deze plaat, maar wil je dat 100% dan moet je er toch bij zijn. Aardige plaat is het wel.

avatar van shoarmaboer
Had nooit iets met blof. Tot ik deze had gezien. JEZUS Fantastisch!!!!!

Prima live plaat van Blof.Goede selectie van hun repertoire en men rockt wel prettig.Je hoort een goed geoliede live band,die op de momenten dat ze gas terugnemen,soms een beetje stroperig aandoen.Gelukkig blijven die momenten schaars ,en ik wil weleens een compleet concert op cd zien ,om te kijken of ze dan ook overeind blijven. 4 sterren voor nu.