Mercury Rev - Boces (1993)

Label: Columbia

1. Meth of a Rockette's Kick (10:29)
  2. Tickle Down (5:04)
  3. Bronx Cheer (2:49)
  4. Boys Peel Out (4:28)
  5. Downs Are Feminin Balloons (6:29)
  6. Something for Joey (4:06)
  7. Snorry Mouth (10:55)
  8. Hi-Speed Boats (4:00)
  9. Continuous Drunks and Blunders (0:48)
  10. Girlfren (4:41)
avatar van korenbloem
Ik zal er niet om heen draaien mensen: ik ben enthousiast! Koop dit prachtige album! Op Amazon.co.uk is het album voor +/- €3,- euro excl te bestellen en voor de 7,95 bij zavvi.nl heb je ook een prima koopje .

Ik kan natuurlijk gaan vertellen hoe origineel deze noise rock plaat klinkt. Misschien minder psychedelisch als zijn voorganger, maar daarin tegen krijgen we hier een meer jazz-achtige sound, met voorzichtige dreampop invloeden.

Een sterk album en mijn herontdekking van deze maand! Meer wil ik op dit moment niet kwijt over dit fenomenale album.

Luister dit mensen!