Triggerfinger - TF20 (2019)

geen stemmen

29. Flesh Tight
  30. That'll Be the Day
  31. Bring Me Back a Live Wild One
avatar van Julian McArthur
ze hebben één echte hit, en die staat er niet op.

avatar van CWTAB
Geen best of maar eerder een overzicht van livenummers door de jaren heen, feitelijk Faders Up 3

Is dit de echte tracklist? 31 Nummers voor 4 vinylplaten/3 cd's is een beetje povertjes.

De band stelde dat ze jaren van live registraties hebben doorgespit, toch mis er behoorlijk wat materiaal, pakweg: Only Girl in The World, Can't Rely On You & Get Free (live @ Giel Bielen), Travellin' Band bij Radio 1 enzo...

Benieuwd wat de verschillen zijn met 2x Short Term Memory Loss/Love Lost, hopelijk niet dezelfde versies als diegene die op Faders Up 2 staan.

Godzijdank dat I Follow Rivers hier niet op staan, uitstekend uitgevoerde cover maar totaal niet representatief voor de output van Triggerfinger (ik zou graag eens weten hoeveel mensen er al live helemaal vooraan het podium staan de te wachten op dit nummer en dan droogjes On My Knees als opener in de maag gesplitst krijgen).

Geduld hebben tot m'n box in de bus arriveert, hopelijk geen spijt van de stevig investering hierin (naast 4x vinyl, 3 cd's ook een 60 pagina tellend fotoboek)

avatar van pjh1967
Man Down is wel erg lekker!

Triggerfinger - Man Down