Glennis Grace - WHITNEY (2018)

Alternatieve titel: A Tribute by Glennis Grace

Label: DEMP

1. Home (4:39)
  2. All at Once (4:35)
  3. One Moment in Time (3:57)
  4. It's Not Right but It's Okay (3:16)
  5. Where Do Broken Hearts Go (4:36)
  6. Nobody Loves Me Like You Do (4:22)

met Keith John

7. I Have Nothing (5:26)
  8. So Emotional (3:37)
  9. How Will I Know (4:22)
  10. When You Believe (5:06)

met Do

11. Saving All My Love for You (4:44)
  12. If I Told You That (4:04)

met Jordan Roy

13. I Wanna Dance with Somebody (Who Loves Me) (5:46)
  14. I Will Always Love You (8:01)

met Candy Dulfer

15. I'm Every Woman (4:46)
  16. The Greatest Love of All (7:30)
avatar van Bubblez
Ik was bij het concert en ik vind dat Glennis het uitmuntend deed, écht indrukwekkend. Gisteren nog de registratie gezien.
Jammer dat Why Does It Hurt So Bad er niet tussen staat, ik herinner me een medley die ze zong.

Ik had en heb niets met Whitney en Glennis, na een kwartiertje loop ik gillend het huis uit. Toch heb ik zeker respect voor de 'groove', de bezieling en intensiteit van hun nummers, waarvan 1 nummer dankzij een vriendin heel speciaal is geworden; One moment in Time. Dat nummer raakt mij diep. De live-uitvoering van Dana Winner bij Liefde voor Muziek ( kijk en huiver op Youtube ) overstijgt daarbij het origineel en is ongelooflijk mooi, van hemelse schoonheid.