De Raggende Manne - Alles Kleeft (2019)

Label: Rag & Bone

1. Kneet (1:38)
  2. Aanvliegen (1:08)
  3. Jij Bent Hier Geweest (1:36)
  4. Beginnen (2:01)
  5. Ruimte (3:33)
  6. Alles Kleeft (1:19)
  7. Stil Blijven Zitten (1:38)
  8. Dat Maak Ik Zelf Wel Uit (3:42)
  9. Ik Geloof Dat Jij het Niet Helemaal Snapt (1:35)
  10. Wachten Tot het Beter Wordt (1:16)
  11. Niet (1:06)
  12. Van Iets Maken (1:10)
  13. Ik Vind het Fijn (2:17)
  14. Dwalen (1:11)
  15. Rulsen (0:10)
  16. Stil (2:05)
  17. Bezigheden (1:32)
  18. Schuurtje (6:27)
  19. Wachten (3:59)
avatar van Melodic Fool
Ik heb het afschuwelijke nieuws gehoord. Dacht je eindelijk opgelucht adem te kunnen halen, zijn ze weer terug... Een nieuwe plaat bomvol Hectische Jazzpunk en een tournee. Van topniveau, ongetwijfeld ongeëvenaard. Klaar om het leven zoals je het kende allemaal in de gracht te donderen.

Heb je dat weer op je rug. Hadden ze het dan op z'n minst niet even eerder kunnen vertellen? Het is te vroeg, veel te vroeg voor een nieuwe plaat van De Raggende Manne... Het is niet anders, verdomme. Maar je had daar ook gewoon van af moeten blijven

avatar van RichardKoning
Slokdarmkanker inderdaad. Hopelijk herstelt ie spoedig!

avatar van jurado
RichardKoning schreef:
Slokdarmkanker inderdaad. Hopelijk herstelt ie spoedig!
Damn! Heftig zeg.

avatar van Zwaagje
Wilde net melden dat ik niet zit te wachten op een nieuwe plaat van deze band; die ongein hebben we wel gehad toch?
Toen las ik het nieuws omtrent de zanger; toch wel heftig....
De Raggende Manne-zanger Bob Fosko heeft slokdarmkanker | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

avatar van codex
21 jaar (!!!) na Omschudden. Ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat mijn held Fosko het redt...

avatar van Erikpol
Klinkt weer als vanouds

avatar van Erikpol
codex schreef:
Zat nog een EP tussen in 2014

avatar van Melodic Fool
Mijn vorige bericht krijgt nu de verkeerde lading omdat er inmiddels inderdaad echt afschuwelijk nieuws gekomen is

Veel kansen betreft zijn herstel zijn volgens Bob Fosko zelf, niet echt aanwezig

avatar van RichardKoning
..en 't is weer een onsamenhangende onuitstaanbare bak teringherrie!

Voor deze Raggende Manne een waarachtig compliment!

avatar van Tozifra
Het concert in De Helling (Utrecht) was fantastisch. Om Bob wat te ontlasten werd de zang regelmatig door enkele gasten gedaan.