De Raggende Manne - Alles Kleeft (2019)

geen stemmen

18. Schuurtje
  19. Wachten
  • vanaf vrijdag 22 februari te koop
avatar van Melodic Fool
Ik heb het afschuwelijke nieuws gehoord. Dacht je eindelijk opgelucht adem te kunnen halen, zijn ze weer terug... Een nieuwe plaat bomvol Hectische Jazzpunk en een tournee. Van topniveau, ongetwijfeld ongeëvenaard. Klaar om het leven zoals je het kende allemaal in de gracht te donderen.

Heb je dat weer op je rug. Hadden ze het dan op z'n minst niet even eerder kunnen vertellen? Het is te vroeg, veel te vroeg voor een nieuwe plaat van De Raggende Manne... Het is niet anders, verdomme. Maar je had daar ook gewoon van af moeten blijven

avatar van RichardKoning
Slokdarmkanker inderdaad. Hopelijk herstelt ie spoedig!

avatar van jurado
RichardKoning schreef:
Slokdarmkanker inderdaad. Hopelijk herstelt ie spoedig!
Damn! Heftig zeg.

avatar van Zwaagje
Wilde net melden dat ik niet zit te wachten op een nieuwe plaat van deze band; die ongein hebben we wel gehad toch?
Toen las ik het nieuws omtrent de zanger; toch wel heftig....
De Raggende Manne-zanger Bob Fosko heeft slokdarmkanker | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl