codex
Geslacht: Man
Geboren: 5 september 1975 (48 jaar)
Woonplaats: Bilthoven
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Laatste bezoek: vandaag om 05:03 uur
Aantal stemmen: 189
Gemiddelde: 4,38
Standaardafwijking: 0,65
Aantal berichten: 105
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 1. Pink Floyd - Meddle (1971)
- 2. Pere Ubu - Pennsylvania (1998)
- 3. King Crimson - THRAK (1995)
- 4. Roger Waters - Amused to Death (1992)
- 5. Genesis - Selling England by the Pound (1973)
- 6. John Martyn - Solid Air (1973)
- 7. Porcupine Tree - Deadwing (2005)
- 8. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
- 9. Radiohead - A Moon Shaped Pool (2016)
- 10. Miles Davis - Kind of Blue (1959)
Top 10 artiesten
- 1. King Crimson
- 2. Pere Ubu
- 3. Pink Floyd
- 4. Underworld
- 5. Steven Wilson
- 6. Genesis
- 7. Radiohead
- 8. John Martyn
- 9. Bonnie 'Prince' Billy
- 10. Miles Davis
Recente stemmen
- 4,0Genesis - Duke (1980) geplaatst: 10 december 2023, 17:29 uur
- 4,0Quadeca - I Didn't Mean to Haunt You (2022) geplaatst: 10 december 2023, 17:24 uur
- 4,0Sparkle Division - Foxy (2023) geplaatst: 17 november 2023, 13:43 uur, stem was: 3,5
- 5,0Peter Gabriel - i/o (2023) geplaatst: 14 november 2023, 14:04 uur, stem was: 4,5
- 4,0The Streets - The Darker the Shadow the Brighter the Light (2023) geplaatst: 21 oktober 2023, 14:19 uur
- 4,5Rolling Stones - Hackney Diamonds (2023) geplaatst: 21 oktober 2023, 10:03 uur
- 5,0Ren - Sick Boi (2023) geplaatst: 13 oktober 2023, 13:06 uur
- 3,5Roger Waters - Dark Side of the Moon Redux (2023) geplaatst: 10 oktober 2023, 14:11 uur
- 5,0Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: 30 september 2023, 15:48 uur, stem was: 4,5
- 4,0Bonobo - Fragments (2022) geplaatst: 28 september 2023, 20:46 uur