Gunship - Gunship (2015)

Electronic / Pop
Label: INgrooves

1. The Mountain (4:24)
  2. Revel in Your Time (4:07)
  3. Tech Noir (4:57)
  4. Shadow Fury (4:13)
  5. Pink Mist [Explicit]
  6. Kitsune (3:59)
  7. Black Sun on the Horizon (4:47)

met Martin Grech

8. The Hegemon (3:52)
  9. Fly for Your Life (4:39)
  10. Maximum Black (5:40)
  11. Tech Noir [Carpenter Brut Remix] (3:30)
  12. Revel in Your Time [Miami Nights 1984 Remix] (4:11)
  13. Black Sun on the Horizon [Makeup and Vanity Set Remix] (5:03)

met Martin Grech

avatar van Leland Palmer
Dat ik hier verdomme de 1e stem moet zetten. Machtige muziek. Totaal mijn ding. Heerlijk dromerige, moderne synthpop. Misschien een beetje lastig om dit in een bepaald genre te plaatsen. Een ode aan de 80's. De video clips van 'Gunship' zijn ook regelmatig van grote klasse. Pink Mist, Tech Noir, Revel in Your Time zijn de top 3 voor mij in dit album (tot nu toe). Fantastisch!

avatar van legian
Ik heb helemaal gemist dat deze op de site staat. Heb de band afgelopen jaar ontdekt en viel al vrij snel voor de muziek. Het doet me vooral denken aan de jaren 80 waar je met Cabrio's, foute snorren en foute Hawaii shirts de zonsondergang tegemoet rijd. Niet dat ik dat uit ervaring weet maar zo'n beeld krijg ik van de muziek. En dat is toch wel heerlijk voor in de zomer.

avatar van ni slecht
Dan kan ik het niet laten om deze even te tippen: FM-84 - Atlas (2016) - MusicMeter.nl. De hoes alleen al verraadt dat het in het zelfde straatje past, en het moet zeker niet onder doen!

avatar van GrafGantz
Omschrijving klinkt als iets dat heel erg in m'n straatje zou moeten passen, dus hier ga ik binnenkort eens achteraan. En als we dan toch retro-futuristische tips aan het geven zijn hier, kan deze ook niet ontbreken: FM Attack - Dreamatic (2009)

avatar van dutchtuga
Tech Noir met intro van John Carpenter!

avatar van dutchtuga
En Tech Noir is natuurlijk een ode aan The Terminator.