Benjamin Francis Leftwich - Gratitude (2019)

Folk
Label: Dirty Hit

1. Gratitude (2:49)
  2. Look Ma! (2:56)
  3. Sometimes (3:54)
  4. Big Fish (4:03)
  5. Tell Me You Started to Pray (3:00)
  6. Luzern (3:07)
  7. I Got You (3:56)
  8. Real Friends (3:16)
  9. Blue Dress (3:30)
  10. Miracle Sister (2:52)
  11. Roísín (3:42)
  12. The Mess We Make (3:27)
avatar van esteban
Eerlijk is eerlijk, ik denk niet eerder al werk gehoord te hebben van deze artiest. Vandaag per ongeluk de single Gratitude ontdekt en die beviel mij meteen. Een snelle scan doorheen deze CD maakt meteen duidelijk dat ik hier écht eens de tijd moet voor nemen.

avatar van staralfur
esteban schreef:

Zijn debuut, Last Smoke Before the Snowstorm (2011) , is al jaren één van mijn favoriete herfst/ winterplaten, en wat mij betreft de beste van de drie platen die hij heeft uitgebracht.

29 april speelt 'ie trouwens in Paradiso.

avatar van esteban
Ook de vorige albums staan op de luisterlijst.