Priests - The Seduction of Kansas (2019)

Label: Polygon

1. Jesus’ Son (4:00)
  2. The Seduction of Kansas (3:35)
  3. Youtube Sartre (4:06)
  4. I'm Clean (3:58)
  5. Ice Cream (2:26)
  6. Good Time Charlie (2:47)
  7. 68 Screen (4:03)
  8. Not Perceived (5:32)
  9. Control Freak (2:50)
  10. Carol (4:35)
  11. Interlude: I Dream This Dream in Which My Body Is My Own (1:08)
  12. Texas Instruments (3:38)
avatar van Grizzly Bear
The Seduction of Kansas klinkt erg fijn, moet ik zeggen! Iets poppier dan eerst. Ze worden ook genoemd als een van de beste optredens van SXSW, dus ben erg benieuwd naar BKS!

avatar van juvefc_robin
Een ijzersterke tweede plaat. Van begin tot eind een feest!

avatar van overmars89
Vermakelijk plaatje. Vond "Nothing Feels Natural" wel een stuk beter. Wel een bandje om een keer live te zien denk ik.

De eerste tracks van de plaat vond ik niet zoveel aan, maar daarna slaat de plaat een iets rustiger toon aan en dat bevalt me een stuk beter. Al met al wel weer een fijne listen, maar niet een album met al te veel replayvalue voor mij.