James Holden - A Cambodian Spring (2019)

Score
Label: Border Community

1. Srey Pov's Theme (2:53)
  2. Monk's Theme, Pt. I (1:28)
  3. Downturn Medley (2:19)
  4. Solidarity Theme (Villagers) (1:34)
  5. Monk's Theme, Pt. II (0:52)
  6. The Villagers (2:00)
  7. Disintegration Drone I (2:18)
  8. Solidarity Theme (Release) (3:25)
  9. Monk's Theme, Pt. III (Exit) (2:24)
  10. Reprise (1:26)
  11. Disintegration Drone II (Torn Cone) (5:19)
  12. Disintegration Drone III (Death Rattle) (3:05)
  13. Self-Playing Schmaltz (4:46)
  14. Srey Pov's Theme (End Credits) (5:16)
avatar van Teunnis
Dit is de score van een docu over een gemeenschap die rondom een Cambodjaans meer leeft. Hun leefsituatie wordt bedreigd door de plannen van grote investeerders.

Dit nummer is alvast te streamen:

Solidarity Theme (Release) - James Holden by Border Community | Free Listening on SoundCloud

avatar van -SprayIt-
Dat blijkt ook meteen de beste track te zijn, fijne gelaagdheid die toewerkt naar een prachtige apotheose. De rest is ook mooi, maar duidelijker "achtergrondmuziek", ik zie de beelden al bijna voor me bij het horen van de muziek. Soms vind ik de synthesizersound ietwat overheersend en gedateerd, maar al met al een genietbare plaat.

Moet deze dan niet officieel onder Electronic / Score vallen?