Thom Yorke - Suspiria - Limited Edition Unreleased Material (2019)

Score
Label: XL

1. Unmade Overtone (1:29)
  2. Unused Spell (0:50)
  3. A Conversation with Just Your Eyes (5:17)
  4. The7th7th7th7thson (1:07)
  5. Volk Spin Off V1 (2:23)
  6. Volk Spin Off V2 (0:53)
  7. Volk Spin Off V3 (1:46)
avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Nog meer Suspiria materiaal!

avatar van vigil
Het klinkt interessant, hoog krautrock/Bowie in Berlijn gehalte. Maar de tijdsduur vs prijs gehalte is absurd.

1 nummer van 5 minuten en de rest allemaal rond de minuut zeg maar.

avatar van Shffl
Helaas is de 12" vinyl release nergens meer te koop (1500 exemplaren van gemaakt). Ik zou graag een lossless download kopen… maar vooralsnog alleen vinyl en streaming.

avatar van vigil
Shffl schreef:

Thom Yorke | Suspreria Unreleased | 1 LP | 5060438880990 | Sounds Delft - soundsdelft.nl

Als je snel bent...

Ik weet het een flinke prijs maar over een paar onbetaalbaar

avatar van Shffl
Ah… hmmm, €40 voor 14 minuten. Dank voor de tip! Ik ga wikken en wegen!

avatar van Shffl
Volgens Sounds zijn er maar 5 vinyl platen in Nederland beland. De EP is sinds vrijdagavond ook te koop als download bij Boomkat, Bleep, HDtracks, iTunes etc. etc.