Rick de Leeuw - Zonder Omweg (2019)

Label: Maandacht

1. Kom Dan Naar Mij (2:48)
  2. Met 100 Tegelijk (3:48)
  3. Zonder Omweg (4:05)
  4. We Vieren (3:45)
  5. Ik Ben een Droom (3:19)
  6. Waarom Dansen Wij Niet Meer (3:12)
  7. Minnaar (3:27)
  8. O Geluk (3:29)
  9. Mevrouw (3:25)
  10. Ik Wacht (2:27)
  11. Schoonheid (3:51)
  12. Zondagochtend (3:34)
avatar van Jeronimus
Altijd fijn om weer wat van good old Rick de Leeuw te horen!

avatar van vigil
Mooie plaat van Rick de Leeuw, teksten zijn sterk en muzikaal is de plaat erg gelaagd. Waarschijnlijk op het eerste gehoor geen plaat voor de Kecks fans vanuit de jaren '80 (vandaar misschien ook het op dit moment wat zuinige gemiddelde) maar stel je open en geniet van al het moois wat De Leeuw voor ons opgenomen heeft.

avatar van dix
dix
Is zijn stem vol te houden als er geen band achter hem staat die hem probeert te overstemmen? Dat vroeg ik mij zo af

avatar van Poles Apart
dix schreef:

Interesseert hem geen lor.

Hij doet het 1) voor het geld en 2) voor de show.