TEEN - Good Fruit (2019)

8. Runner (3:45)
  9. Putney (3:08)
  10. Pretend (4:51)
avatar van E-Clect-Eddy
Volgens hun Bandcamp pagina een act rond de drie zusters Lieberson: Teeny, Lizzie & Katherine.

Zou dit niet als Rock categoriseren. Veel Funky synths en drumcomputer-beats, voelt 80s aan. Popular Taste vind ik geen geschikt nummer om het album mee te openen. Radar is meer ingetogen en heeft iets dat me aan Todd Rundgren's Utopia doet denken. De saxofoon in dat nummer komt mogelijk uit een synth.

Van de drie singles: Only Water, Runner en Pretend heeft de eerste een aardig drive en doet aan de begin periode van Talk Talk denken wat betreft de synths.

De rest van het album nog niet beluisterd... had hier iets meer van verwacht.