Wallows - Nothing Happens (2019)

Label: Atlantic

1. Only Friend (3:01)
  2. Treacherous Doctor (2:43)
  3. Sidelines (3:00)
  4. Are You Bored Yet? (2:58)

met Clairo

9. Remember When (2:35)
  10. I'm Full (3:42)
  11. Do Not Wait (6:30)
avatar van esteban
Nooit geweten dat acteur Dylan Minnette een band had. Ik kan de 80s-vibe best wel appreciëren, omdat het alles behalve geforceerd klinkt. Best wel leuke nummers op de albums, al ontbreekt het de songs vaak aan sterke of memorabele refreinen, waardoor het niet echt blijft hangen. Althans niet bij mij.

avatar van blur8
Lekker pretentieloze pop. Recht-toe-recht-aan. Typisch Amerikaans. Single 'Scrawny' is op afstand aardigst.
Een kleine selectie met bv. 'Remember When' in de juiste playlist voldoet prima.

avatar van bas2204
Helemaal niet verkeerd om eens aan te horen, maar er blijft bij mij weinig van hangen moet ik zeggen

avatar van dominicano fonso
Een wisselvallig album. Het bevat goede en mindere songs.

avatar van Cadee
Als een echte Wallower moet ik zeggen dat dit een topplaat is. De eerste keer dat je het album luistert is het gewoon zo amuserend. Telkens als je naar hun nummers luistert krijg je een enorm nostalgisch gevoel. Ik raad zeker mensen aan om dit album te luisteren. Als je voor de eerste keer naar dit album wilt horen, vindt ik zelf 'I'm full' en 'Remember when' één van de beste nummers van de plaat! Alvast veel luisterplezier!