Molchat Doma - Etazhi (2018)

Alternatieve titel: Этажи

3. Filmy (4:17)
  4. Volny (4:11)
  5. Toska (3:07)
  6. Prognoz (3:05)
  7. Sudno (Boris Rizhy) (2:21)
  8. Kommersanty (3:47)
  9. Kletka (4:42)
avatar van Môrthul
Hele fijne post-punk (op rym ook aangeduid als coldwave) plaat met stuwende baslijnen en donkere synthesizers. De russische zang vind ik ook erg fijn en meditatief. Uitschieters zijn op dit moment Tancevat en Kletka. Gaat dit horen post-punk liefhebbers!

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Na Dne is erg lekker! Die neem ik volgende week op in mijn MuMeAfrekening lijstje

Jean-Maurice
Klinkt lekker dit. Invloeden van The Cure, Joy Division en The Sisters Of Mercy duidelijk hoorbaar maar dat is alleen maar goed. Daarnaast vind ik die typische 80's synthpop sound erg goed gedaan. Ook leuk dat ze in het Russisch zingen. Op het eerste gehoor een heel prima plaatje!

DjFrankie, Alicia

avatar van Alicia
Ik zal het gaan beluisteren! ?

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Ik ook ben nu in Tallinn. Depeche Mode bar ?

Jean-Maurice
Daar lijkt dit ook op, een vroege Depeche Mode.

avatar van Masimo
Jean-Maurice schreef:
Doet ook denken aan Kino.

avatar van ZAP!
Is dat een bestaand gebouw daar op de cover? -edit- Kennelijk toch wel.
Je kan er zelfs overnachten (straks in elk geval weer).

avatar van sj0n88
Voor mij een van de hoogtepunten van Down The Rabbit Hole 2022. Hele toffe sound en erg sterke live performance. Speelden de tent aardig plat.