George Strait - Honky Tonk Time Machine (2019)

Country
Label: MCA

1. Every Little Honky Tonk Bar (3:14)
  2. Two More Wishes (2:59)
  3. Some Nights (3:22)
  4. God and Country Music (4:04)
  5. Blue Water (3:41)
  6. Sometimes Love (3:54)
  7. Codigo (3:13)
  8. Old Violin (3:57)
  9. Take Me Away (2:57)
  10. The Weight of the Badge (3:46)
  11. Honky Tonk Time Machine (2:44)
  12. What Goes Up (3:57)
  13. Sing One with Willie (4:21)

met Willie Nelson

avatar van frolunda
Hele beroemde naam in de Country muziek en dan vooral de Nashville scene maar voor mij is Honky Tonk Time Machine min of meer mijn eerste volledige album van George Strait.
Het eerste wat in bij mij opkomt na een paar draaibeurten zijn de woorden degelijkheid en vakmanschap en verder vind ik het wel wat in het verlengde liggen van Garth Brooks,met wiens materiaal ik iets beter bekend ben.Voor mij is het meestal net iets te glad maar bijvoorbeeld het openingsnummer Every Little Honky Tonk Bar en Honky Tonk Time Machine bevallen me prima,hebben ook net dat beetje scherpte en/of pit wat het merendeel van de songs op deze plaat,voor mijn gevoel toch wel een beetje mist.
Maar voor het overige laat George Strait hier weinig steken vallen zodat ook dit,alweer negenentwintigste album van de veteraan uit Poteet,Texas in zijn thuisland ongetwijfeld prima zal scoren.
Ruim voldoende.

prachtige nieuwe cd van george.
Hoogtepunten voor mij zijn: Two more wishes, Sometimes love, Old violin, god and country music en what goes up.
Het duet met willie is bepaald geen hoogstandje maar wel grappig.
In het genre, waar steeds meer zogenaamde country artiesten pure pop spelen, een sterk album

Opnieuw een sterk album van George Strait. Is al een paar gestopt maar gelukkig na korte tijd weer opnieuw begonnen.

Rob van der Elst schreef:
George strait is niet gestopt met muziek maken.
Hij is gestopt met touren maar doet wel nog losse shows