Peter Gabriel - Growing Up Live (2019)

Label: Realworld

1. Here Comes the Flood (4:31)
  2. Darkness (6:53)
  3. Red Rain (6:06)
  4. Secret World (8:43)
  5. Sky Blue (8:10)

met The Blind Boys of Alabama

6. Downside Up (6:04)
  7. The Barry Williams Show (7:37)
  8. More Than This (7:13)
  9. Mercy Street (7:43)
  10. Digging in the Dirt (6:12)
  11. Growing Up (7:54)
  12. Animal Nation (15:48)

met Dr. Hukwe & Charles Zawose

13. Solsbury Hill (4:19)
  14. Sledgehammer (6:13)
  15. Signal to Noise (8:00)

met Nusrat Fateh Ali Khan

16. In Your Eyes (10:51)

met Sevara Nazarkhan

17. Father, Son (5:26)
avatar van meneer
Meer achtergrond informatie: Growing Up Live - PeterGabriel.com

avatar van meneer
Vandaag ook beluisterd en natuurlijk zijn het prachtige nummers (en volgens mij heb ik de show toen ook in Ahoy gezien, werkelijk schitterend visueel uitgebeeld toen met als hoogtepunt ‘Downside Up’).

Maar dit album voegt voor mij weinig toe. Ik ken het allemaal, het is allemaal bekend en al zo vaak gehoord in meerdere uitvoeringen. Ik snap dan ook niet dat ook dit dan (officieel zelfs) uitgebracht wordt.

avatar van FrodoK
Eerste indruk: klinkt me wat gezapig, zeker in vergelijking met Secret World Live, die veel feller gespeeld en gezongen wordt.

Omdat het Peter Gabriel is nog 4 sterren, maar dit album haalt het bij lange na niet van Peter Gabriel Plays LIVE!

avatar van Broem
Volgens mij is dit een audio extractie van de dvd minus het gezever tussendoor. Dat is eruit gefilterd. Mooie setlist met een kippenvel-uitvoering van Sky Blue. Niks mis mee