Exumer - Hostile Defiance (2019)

Duitsland
Label: Metal Blade

1. Hostile Defiance (3:40)
  2. Raptor (4:37)
  3. Carnage Rider (3:46)
  4. Dust Eater (3:23)
  5. King's End (3:21)
  6. Descent (4:07)
  7. Trapper (3:31)
  8. The Order of Shadows (4:06)
  9. Vertical Violence (3:37)
  10. Splinter (2:57)
  11. He's a Woman - She's a Man * (2:59)
  12. Supposed to Rot * (1:48)
avatar van gigage
Duitse thrash heeft zo zijn eigen groep volgers. Ik laat het meestal links liggen omdat je het na één song wel weer weet welke bradwurst er zich in de kuip bevind. Dat is hier niet anders. De vraag blijft dan hoe goed deze gekruid is. Weinig verrassend na een eerste proeverij. Nee, deze komt niet op het boodschappenlijstje.

avatar van Banjo
Ik ben positiever.. ik heb ze live gezien in een kleine zaal en het was erg aangenaam lekker agressief en muzikaal opzwepend gewoon een prima band. Ik heb gelijk even een plaat gekocht en het doet me wel wat denken aan Kreator maar dan met een betere stem een beetje Henry Rollins... en gigage misschien ben je wel wat verwent, luister deze plaat nu eens het is gewoon allemaal dikke prima!.

4 sterren

avatar van gigage
Er is niks mee, maar het is niet voor mij.. met die disclaimer begin ik dan ook en laat bewust een stem achterwege Ik dacht ik probeer het nog eens, silly me, Exumer en Kreator fans kunnen gerust tot aanschaf overgaan.