Dakota - Here's the 101 on How to Disappear (2019)

Label: Sinnbus

1. Four Leaf Clover (3:17)
  2. Sorry (3:20)
  8. Window (3:17)
  9. Alike (3:08)
  10. Sand (3:32)
  11. Lungs (1:31)
  12. Stranger Things (3:23)
  13. Icon (4:07)
avatar van erwinz
Gretz schreef:
Dakota heeft de draad weer opgepakt. Lisa keert (voorlopig) niet meer terug en is nu vervangen door Julia Korthouwer. Over 2 weken doen ze (eindelijk) weer een live-optreden, in Utrecht! Er komt ook nieuw werk aan

Goed nieuws
Ik kreeg vandaag het vinyl binnen van dit album. Blijft een van de betere albums van 2019

avatar van Zwaagje
Gretz schreef:

Wauw.....wat een goed nieuws! Wel minder wb Lisa natuurlijk; leverde wel een bijdrage aan het geheel. Helaas kan ik dan niet. Ik hoop dat er nog een paar optredens volgen.

avatar van Zwaagje
erwinz schreef:

Goed nieuws

Wauw.....jaloers.....

avatar van Grizzly Bear
Ook ik heb het vinyl binnen! te bestellen via Bandcamp. Blijft een goed album, en eigenlijk kun je hem bij elke gelegenheid opzetten.

Here's The 101 On How To Disappear | Dakota - musicdakotamusic.bandcamp.com