Benny Sings - City Pop (2019)

Pop / Soul
Label: Stones Throw

1. Everything I Know (3:39)
  2. Familiar (3:07)

8. So Far So Good (2:45)
  9. Dreamin’ (3:15)
  10. My World (2:56)

met Cornelius

11. Softly (Tokyo) (3:15)
avatar van E-Clect-Eddy
Vanaf vandaag tijdelijk te beluisteren, vóór de officiële release volgende week vrijdag, via een stream NPR first listen

Kan me niet herinneren ooit eerder een Nederlandse act gezien te hebben die aanbevolen wordt door NPR

Ben benieuwd, ken deze act niet. De hoes doet wat denken aan Joe Jackson - Night and Day (1982)

avatar van Arrie
Benny Sings heeft onlangs ook getekend bij Stones Throw. Wel vreemd dat deze plaat dan uitgebracht wordt in eigen beheer?

avatar van Ludo
Secretly big in the States. Toffe gast(en), slicke pop. Openingstrack is wel meteen het beste nummer.

avatar van Reijersen
Benny Sings zit nooit stil lijkt het wel. Is het niet voor hemzelf, dan wel voor andere artiesten. Met City Pop is het zijn eerste plaat bij het aansprekende Stones Throw label en krijgt hij de hulp van Faberyayo, Mocky en Cornelius. De plaat is eigenlijk wel met één woord samen te vatten: onbezorgd. En dit dan zonder echt opvallers, maar ook nergens waar hij de plank mis slaat.