Laurel Halo - DJ-Kicks (2019)

Electronic

21. Laurel Halo - Oneiroi
  22. Nick León - Pelican Dub
  23. Stefan Ringer - Lust
  24. Kirk the Flirt - Loser
  25. Laurel Halo - Sweetie (DJ-Kicks)
  26. Blake Baxter - Funky World [Blake Baxter Remix]
  27. Kiki Kudo - Freakey Keke
  28. Group A - Ketabali
  29. Whitefield Brothers - Ntu
avatar van -SprayIt-
-SprayIt- (moderator)
Heb het niet vaak, zeker niet in deze serie of in het genre, maar heb het afgezegd. Erg vervelende mix met misselijkmakende kolkende beats, over elkaar heen gelaagd, het piept en kraakt erover. Ondansbaar, onnavolgbaar en in mijn oren onnodig opgejaagd. Niet mijn smaak, misschien later nog eens proberen.

-SprayIt- schreef:

Probeer gewoon haar laatste eigen release Laurel Halo - Raw Silk Uncut Wood (2018) - ik deel je gevoelens overigens niet, maar dat is gebaseerd op een tweetal oppervlakkige beluisteringen. Overigens heb ik datzelfde nou net weer met Dj Koze, die hier ernstig bewierookt wordt.

avatar van Noere
Hm ik vind hem wel vet maar ik kan haar eigen werk ook zeker waarderen, dat scheelt wellicht. ook hier veel variatie en vervreemding, maar dan meer binnen club contouren. dat onnavolgbare vind ik ook heel erg meevallen, had er best nog wat overheen gekund eigenlijk. als geheel moet het nog wat inwerken, maar iig een selectie van het meer spannende techno werk vandaag de dag imo. altijd goed ook om de zenker bros te zien, maar goed hier kan een mens wel even mee vooruit

avatar van mkrake
Heerlijke (dansbare) plaat. Had van Laurel Halo juist een moeilijkere plaat/mix verwacht, deze ligt makkelijk in het gehoor. Doet me (heel soms) aan de “Grandfather paradox” denken. Een top 10 plaat is dat voor mij..