Annelie - After Midnight (2018)

Neoklassiek

5. Snow (4:47)
  6. In (2:25)
  7. Quiet (5:48)
avatar van harm1985
Toetsenist en achtergrondzang bij Eefje de Visser, maar daarvoor timmerde ze ook al aardig aan de weg. Na een concert in Leiden een poosje mee staan praten. Sympathieke, getalenteerde meid, die zeker waardering verdient voor haar input in de sound van Eefje. Benieuwd naar dit album.

Wat meer info in Trouw.

Eerste kleine puntje van kritiek: het kraken van de stoel of pedalen is iets te goed hoorbaar viel me voor het eerst op bij Full, maar in Of hoor ik het ook.

avatar van Gretz
Dit debuut van Annelie is een veelbelovend album van een getalenteerde Nederlandse neoklassieke pianiste. Ik denk dat ze het grootste talent van eigen bodem is, nog boven Joep Beving. Bij vlagen komen de nummers bij het niveau dat Nils Frahm ook op z'n beste platen bereikt.

BIJ succesvolle reis van Eefje - die zeker live elk jaar meer fans aan zich heeft weten te binden - mag de bijdrage van Annelie absoluut niet vergeten worden. Zij is nu het langste van alle bandleden aan haar verbonden.

Heel benieuwd naar de opvolger, de singles die ze dit jaar al uitbracht smaken zeker naar meer!

avatar van Gretz
Snap er niets van dat Annelie nog zo onontdekt blijft op MuMe. In maart komt haar tweede album uit