Donnie - Door het Licht (2019)

Label: Top Notch

1. Maan Assie (2:41)
  2. Raam (4:09)
  3. Kats van de Kaart (4:11)
  4. Piepers aan de Kook (0:15)
  5. Kwijt (4:06)

12. Trilfunctie (2:26)
  13. Verkocht (5:28)

met Vjeze Fur

avatar van overmars89
Toch wel erg vermakelijk dit!

avatar van Hedser
Die hoes Wie spot alle BN'ers?

avatar van Bart Lanser
Wederom gewoon heel leuke plaat, het album moet het vooral hebben van de geweldig creatieve producties van bas bron. Het ademt ook wel veel Jeugd van Tegenwoordig maar ach, gewoon leuke muziek

avatar van Frenz
Bas is goed bezig, "Kwijt" is een pak beter dan hij de laatste tijd voor de JvT bakt.

Vond Donnie eerst echt helemaal niks, maar ik ben om. Wiwa komt beswel een beetje hard op Barry Hayze

De twee singles steken jammer genoeg wel behoorlijk boven de rest uit, hoewel Steeg, Hou M Laag & Trilfunctie ook wel aardig zijn. Maar 's kijken of er 11 april live wat van overblijft.

avatar van Kos
Kos
Ik dacht al, dit klinkt net zo suf als JvT. Niet verwonderlijk dus.