Lacrimas Profundere - Bleeding the Stars (2019)

Duitsland
Rock / Metal
Label: Oblivion

1. I Knew and Will Forever Know (4:12)
  2. Celestite Woman (3:33)
  3. The Kingdom Solicitude (4:54)
  4. Mother of Doom (3:58)
  5. Father of Fate (3:28)
  6. Like Screams in Empty Halls (3:52)
  7. The Reaper (4:07)
  8. After All Those Infinities (2:57)
  9. A Sip of Multiverse (3:41)
  10. A Sleeping Throne (4:32)
avatar van Killeraapje
Een nieuwe plaat met een nieuwe zanger. Dit is alweer zanger nummer 3. Ben wel erg beniewd!

avatar van gigage
Het is al even geleden dat ik wat emo gothic heb gedraaid. Dit album krijgt online goeie kritieken en verdomd het is inderdaad erg pakkend. Ik ken verder niks van deze Duitse band dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Heb ik ik niet nodig ook om mezelf weer eens in de lost boy positie te wanen. Het klinkt als een energiek debuut maar het blijkt album nummer 12 te zijn. Niks uitgeblust dus. Aanrader.

avatar van gigage
Omdat ik toch nog geregeld teruggrijp naar deze melodieuze gothic doom gooi ik er een halve ster bij.
Mother of Doom/Father of Fate. Mooi gevonden tweeluik, erg sfeervol/catchy beiden maar aangevinkt.