Daniël Lohues - Elektrisch Live (2019)

Label: Ericana

1. Volle Maone (3:34)
  2. Kwelt (2:39)
  3. Prachtig Mooie Dag (2:39)
  4. Ik Haal Mij 'n Hond Op (4:07)
  5. Van Hier Tot Tokyo (6:26)
  6. Allenig Moe'j 't Ok Kunnen (4:22)
  7. 't Giet Zoas 't Giet (3:15)
  8. Naor Huus (3:36)
  9. Gao Weg (5:34)
  10. Ja Boeh (6:09)
  11. Hoe Kan Dat Nou? (5:19)
  12. Nie Veur Spek & Bonen (5:44)
  13. Ze Benn Benauwder Veur Joe as Ie Veur Heur (5:53)
  14. 't Ien of 't Ander (3:35)
avatar van trebremmit
Toffe setlist, Noar Huus is een van mijn favoriete Skik nummers. Ben benieuwd hoe de opnamekwaliteit is, maar dat zal vast wel goedkomen, en natuurlijk is hij live op zijn best met een band, daarom kijk ik hier wel naar uit.

avatar van predator
Ik word hier heel erg blij van. Komt ook door z'n geweldige optreden. Ik mis alleen een rustmomentje op de plaat.

Hendrik68
Tja ik word hier helaas niet helemaal vrolijk van. D.w.z. het begin vind ik erg geroutineerd en de keuze van de nummers ook nog eens buitengewoon ongelukkig. Volle Moane, Van hier tot Tokyo, dan ook nog het verschrikkelijke Ik haal mij een hond op. Pas bij Noar Huus begint het te leven en komt die karakteristieke Skik sfeer van weleer bovendrijven. Want laten we wel wezen, daar is het iedereen een beetje om te doen natuurlijk. Die sfeer blijft gelukkig tot het einde voortduren waardoor je toch met een glimlach afsluit. Maar er had veel meer ingezeten in mijn ogen.

avatar van Poeha
Ik moet me nog echt gaan verdiepen in 's mans solowerk, maar deze versie van Van Hier Tot Tokyo is juist geweldig (heerlijk orgeltje) en kun je toch onmogelijk "buitengewoon ongelukkig" noemen? Of mis ik iets?