Fujiya & Miyagi - Flashback (2019)

Electronic / Funk
Label: Impossible Objects of Desire

1. Flashback (3:20)
  2. Personal Space (4:02)
  3. For Promotional Use Only (4:18)
  4. Fear of Missing Out (6:15)
  5. Subliminal (3:14)
  6. Dying Swan Act (3:50)
  7. Gammon (7:24)
avatar van E-Clect-Eddy
Flashback en Personal Space zijn de twee singles, het titelnummer is wmb het lekkerste... doet sterk denken aan Fischerspooner... wel een meer ingetogen variant.

avatar van E-Clect-Eddy
Gevoelsmatig een album dat meer past bij warme zomerse dagen... waarop niets moet.

Klinkt lekker, kabbelt rustig door... 80s Post-Disco invloeden.

Fear of Missing Out is na de opener eentje die meer opvalt, naast het titelnummer.

De eerste minuten van Gammon doen denken aan Giorgio Moroder's werk, prima afsluiter, het beste nummer van dit album.

Wat gemengde gevoelens na de eerste beluistering, is een prima album maar de zang is iets te lijzig. Doet dus denken aan het werk van Fischerspooner maar ook een beetje aan Tarwater

Een album dat meer indruk maakt wanneer het volume omhoog wordt gedraaid.
PLAY LOUD! stond er dan vroeger op de hoes.