Hot Chip - A Bath Full of Ecstasy (2019)

Pop / Electronic
Label: Domino

1. Melody of Love (4:18)
  2. Spell (6:18)
  3. Bath Full of Ecstasy (4:00)
  4. Echo (4:40)
  5. Hungry Child (6:05)
  6. Positive (5:37)
  7. Why Does My Mind (4:14)
  8. Clear Blue Skies (6:45)
  9. No God (5:38)
avatar van sj0n88
Hungry Child is een verslavend lekkere single. Als de rest van het album in het verlengde van dit nummer ligt, dan ga ik hier veel plezier aan beleven. Joe Goddard liet vorig jaar al horen in bloedvorm te zijn, gezien zijn geweldige soloplaat.

avatar van Rvdz
Ik sprak Alexis Taylor en Joe Goddard over de totstandkoming en het maakproces van deze plaat: klik

avatar van Herr Meijer
Heerlijke muziek. Afschuwelijke albumhoes.

avatar van Mausie
Melody of Love en Hungry Child zijn ijzersterke singles zeg. They are still alive and kicking!

avatar van Alicia
Ik vind dit leuk! Ik ga vanaf nu beslist nog wel eens 'n x-tje meer Hot Chip opzetten.

avatar van harencoor
Vrolijk makend zomers plaatje!

Dim
Het luistert best lekker weg, maar ik heb geen moment het gevoel naar een wereldplaat te zitten luisteren.