The Rolling Stones - Bridges to Bremen (2019)

Label: Eagle Rock

1. (I Can't Get No) Satisfaction (5:08)
  2. Let's Spend the Night Together (4:34)
  3. Flip the Switch (4:33)
  4. Gimme Shelter (6:43)
  5. Anybody Seen My Baby? (5:19)
  6. Paint It Black (5:04)
  7. Saint of Me (6:54)
  8. Out of Control (8:16)
  9. Memory Motel (6:19)
  10. Miss You (16:21)
  11. Thief in the Night (6:44)
  12. Wanna Hold You (4:58)
  13. It's Only Rock 'N' Roll (But I Like It) (4:37)
  14. You Got Me Rocking (3:42)
  15. Like a Rolling Stone (5:51)
  16. Sympathy for the Devil (8:39)
  17. Tumbling Dice (5:30)
  18. Honky Tonk Women (4:42)
  19. Start Me Up (4:47)
  20. Jumpin’ Jack Flash (7:11)
  21. You Can't Always Get What You Want (5:45)
  22. Brown Sugar (7:29)
Weer een zonder het From the Vaullt stempel. Daar lijken ze nu vanaf te stappen.

Mooie tour was dit, en ook dit is dus het beluisteren waard.

het nadeel van deze overload aan live releases is natuurlijk wel de vele versies van de verplicht te spelen nummers zoals het eeuwige Jumping Jack Flash of Start me up.

avatar van Thunderball
En... daar kan ik geen genoeg van krijgen!!!

Vorige week hier al weer een boel bestellingen voor gedaan:

Op de Japanse blu ray staat een extra nummer, Little Queenie (Chuck Berry cover), dus in ieder geval de Japanse blu ray en 2cd+blu ray aangeschaft en de Amerikaanse gold/brons gekleurde LP.

Wanneer ze in de mix niet te veel aan het geluid verknallen, dan wordt dit een zeer goede opname, de bootleg op het Japanse VGP was altijd heel erg helder en van zeer goede kwaliteit.

Dit concert ooit nog door een vriend van een vriend op laten nemen, die werkte bij de brandweer en die hadden daar filmnet, waar dit concert op zou worden uitgezonden. Stond het begin er niet op en het geluid was in matig mono.
Werd het een paar weken later herhaald, (stom!) dezelfde videoband meegegeven: bleek het nu een samenvatting te zijn, dus een aantal nummers hierdoor kwijt, maar wel in veel beter stereo geluid. Later goedgemaakt door diverse bootleg dvd's, maar die waren allen van videobanden overgenomen, dus nooit in super kwaliteit.

Hopelijk eindelijk na al die jaren nu een werkelijk goede versie straks in huis!

avatar van RichardKoning
Lekker origineel allemaal. De Rolling Stone fan zal het toch wel kopen. Kom eens met een nieuw album..